با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و کاربران محترم.

در این مقاله میخوام بهترین روش کسب درآمد از اینترنت را برای شما کاربران آموزش بدم.

خیلی از مدیران سایت ها و وبمسترها دوست دارند از سایت های خود درآمد بالایی داشته باشند ولی یا دانش کافی در این زمینه ندارند و یا وقت کافی.در این مقاله میخوام بهتون یاد بدم که با روزی ۱-۲ ساعت با کارکردن در اینترنت بعد از ۱ ماه به درآمد روزانه بالای ۴۰۰۰۰ هزار تومان دست خواهید یافت(بدون هیچ سرمایه گذاری و هزینه کردن) فقط کافیه ۱ ماه صبر و حوصله داشته باشید.

دوستان توجه کنید که امروزه بهترین سایت های پردرآمد سایت های فروش فایل هستند.خب شما هم دوست دارید ی سایت یا وبلاگ فروش فایل با درآمد بالا داشته باشید.

با ما باشید بریم ادامه آموزش:

اولین کار اینه که یک وبلاگ در blog.ir ایجاد کنید.توصیه من فقط بلاگ دات آی آر می باشد چون ایندکسش در گوگل فوق العاده هست نسبت به وبلاگدهی های دیگه.بعد از اینکه وبلاگ رو ایجاد کردید یک قالب زیبا از بین قالب های آماده انتخاب کنید.(بهتره سه ستونه باشد و یا اگر طراح قالب هستید میتونید برای خودتان قالب اختصاصی با سئوی بهتر طراحی کنید).

همونطور که ذکر کردم میخوام یک وبلاگ فروش فایل داشته باشیم پس باید در یک سیستم همکاری در فروش فایل عضو شویم.یکی از بهترین سایت های همکاری در فروش فایل میهن همکار می باشد.چون کیفیت فایل ها خیلی بالاست و هم پورسانت ۵۰% برای هر فروش میده و هم نماد تجارت الکترونیکی داره و مورد اعتماده .مثلا اگر فایلی قیمتش ۲۵ هزار تومان هست ۱۲۵۰۰ تومان برای فروشنده در نظر گرفته می شود.

برای عضو شدن اینجا کلیک کنید و عضو سایت شوید.


کسب درامد

بعد از عضو شدن وارد سایت شوید و از بخش محصولات به قسمت لیست محصولات وارد شوید مثل تصویر زیر :

کسب درامد

کسب درامد

در ضمن یادم رفت بگم که وقتی وبلاگ رو ایجاد کردید موضوع بندی هم کنید.من یک نمونه میذارم شما هم مثل همون میتونید موضوع بندی کنید.موضوعات در رابطه با مقالات و پروژه و گزارش کار و این چیزاست.

کسب درامد

کسب درامد

بعد از اتمام کار حالا باید روزی ۳ تا از محصولات این سایت رو در وبلاگمون بذاریم.توصیه من سه تا هست چون بیشتر از ۳ تا برای گوگل اسپم حساب میشه و با توجه به تجربه هام بهترین تعداد محصول برای ماه اول ۳ تا خوبه بعد از ماه دوم می تونید ۴ تا هم بذارید.این سایت هر روز مقالات و پروژه اضافه میکنه و فعلا بالای ۱۶۰۰ تا مقاله و پروژه در سایت هست و هروز بیشتر هم میشه.برای گذاشتن محصولات در وبلاگ خود به بخش انتهای محصولات برید و از صفحه اول شروع کنید محصولات رو در وبلاگتون بذارید.

بعد از دو روز و گذاشتن ۶ تا مطلب سایت خود را در گوگل وبمستر ثبت کنید تا سایت شما توسط گوگل تائید شود.دوستانی هم که توانایی انجام این کارو ندارند من میتونم براشون انجام بدم فقط کافیه در بخش نظرات اعلام کنند.

در ضمن یک کار اساسی که باعث میشه زودتر وبلاگتون بیاد بالا و فروشتون بیشتر بشه اینه که در وبلاگ های دیگه و بروز شده درخاست کنید که لینکتون کنند.این کار بهترین روش برای افزایش تعداد فروش هست.

خب ی چیز خیلی مهم مونده که باید خدمدتون اعلام کنم.دوستان شاید برای شما باور سخت باشه که فروش مقالات و پروژه های این سایت غیر ممکن باشه ولی واقعا اگر طبق آموزش پیش برید و با نظم محصولات رو بذارید بعد از مدتی میبینید که درآمدتون چند برابر شده است.من گاها به سایت میهن همکار سرمیزنم میبینم بعضی از کاربرا هر روز درخواست واریز پورسانت میدن اونم بالای ۵۰ هزار تومان که خیلی امیدوارم میکنه برای ادامه کارم

توجه: الان ما چند نفر از دوستان دانشگاهیم و دوستان مجازی از همین روش درآمد خوبی داریم.خداییش بعضی وقت ها که بیکارم و زیاد کار میکنم درآمدم بالای ۱٫۵ الی ۲ میلیون در ماه از سایت های همکاری در فروش و اینترنت هست.

نمونه عکس بذارم از پنل خودم.البته این پنل اختصاصی وبمه از پی لاین گرفتم

برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

کسب درامد

کسب درامد

پی نوشت :

دوستان اگه در متن این مقاله اشتباه تایپی بود معذت میخوام چون به خواسته یکی از کاربران با عجله آماده شد.امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود.فقط میخوام از وقتی که در اینترنت برای سرگرمی میذارید ۱ ساعت رو اختصاص بدید به کار فقط همین!

دوستانی هم که مشکل دارند در نظرات اعلام کنند تا جایی که امکان داره میتونم راهنماییتون کنم.

موفق باشید.